phpBB3 StylesFree Website Templates

Wat vinden jullie van die luidsprekers op moskees ?

Hier kan je alles kwijt over wat zich in de media afspeelt.

Moderator: lucinda

Wat vinden jullie van die luidsprekers op moskees ?

Berichtdoor kelly op Wo Dec 16, 2009 11:19 pm

Ik wil niet racistisch overkomen maar ik vind het toch raar om met het idee te leven dat ik binnenkort dagelijks dat geleuter van de moskee moet aanhoren.

Ok, de kerk hoor je ook regelmatig maar dat is toch volgens mij niet dagelijks?
en zo een marokkaanse priester (of he moet je ze noemen) is dat wel dacht ik. Telkens ze moeten bidden, als ik me niet vergis is dat toch 5 x per dag :x

Wat mij eigenlijk het meeste hieraan stoort is daat me steeds zegt dat buitenlanders zich moeten aanpassen aan onze cultuur maar aan de andere kan weer toelaten dat ze in een buitenlandse taal gebeden gaan zingen.
kelly

Re: Wat vinden jullie van die luidsprekers op moskees ?

Berichtdoor bert op Vr Dec 18, 2009 8:26 am

Ook in Afrika staan kerken hoor en trouwens , dit wordt al gedaan hoor...
Het verschil is dat er nu wat media aandacht op gekomen is.

Als je eens een kijkje neemt op hln.be dan zie je toch dat daar heel wat reacties op komen en dat het merendeel hier toch bezwaar tegen heeft. Ik kan daar inkomen, zeker als je naast zo'n moskee woont.

Wat ik me dan wel afvraag is :
Als ik op men dak luidsprekers monteer en 5x per dag Metallica draai, hoe lang het zou duren vooraleer de politie aan men deur staat :lol: Ik heb goeie buren maar ik denk dat het na 3 dagen al serieus ertegen zou zitten...
bert

Re: Wat vinden jullie van die luidsprekers op moskees ?

Berichtdoor dadas1987 op Za Jan 09, 2010 5:13 pm

bert schreef:Ook in Afrika staan kerken hoor en trouwens , dit wordt al gedaan hoor...
Het verschil is dat er nu wat media aandacht op gekomen is.

Als je eens een kijkje neemt op hln.be dan zie je toch dat daar heel wat reacties op komen en dat het merendeel hier toch bezwaar tegen heeft. Ik kan daar inkomen, zeker als je naast zo'n moskee woont.

Wat ik me dan wel afvraag is :
Als ik op men dak luidsprekers monteer en 5x per dag Metallica draai, hoe lang het zou duren vooraleer de politie aan men deur staat :lol: Ik heb goeie buren maar ik denk dat het na 3 dagen al serieus ertegen zou zitten...

;dadas1987;voor mij is aler eerste blangrijk vor mensen dat ideoloji belangerijk in staat vormt en respecteert wort :!:
dadas1987

Terug naar Actualiteit